Wipro kondigt geavanceerde Cloud SOC-service aan, aangedreven door Microsoft Azure Sentinel

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocesdiensten, heeft vandaag de lancering van een geavanceerde cloud aangekondigd: SOC (Security Operations Center) -services met Microsoft Azure Sentinel.

Als onderdeel van deze integratie biedt Wipro beheerde cloud SOC-services met ingebouwde kunstmatige intelligentie (AI) en Orchestration-mogelijkheden voor snelle detectie en reactie van bedreigingen voor zijn klanten in cloudomgevingen. Bovendien zullen op AI gebaseerde mogelijkheden van Wipro HOLMES™ worden gebruikt om de risicofactoren ten opzichte van nalevingsnormen te meten. Afgezien van een grote pool van bekwame en ervaren cyberincidenten en bedreigingsjagers, biedt de Security Intelligence-service van Wipro de volgende onderscheidende factoren:

1. Eigen raamwerk voor het maken van use-cases met branchespecifieke use-case-bibliotheken
  2. Periodieke zelfevaluatie van de service op logboekbronnen, effectiviteit van use-cases; benchmarking van deze facetten met Lockheed Martin Kill chain en MITRE framework
  3. Fabrieksmodel Systeemintegratie voor snelle onboarding van gebeurtenisbronnen en creatie van use-cases
  4. Het bouwen van unieke beveiligingsbooks om de workflow en processen te automatiseren en de SOAR-mogelijkheden van Azure Sentinel te benutten

Wipro Media Contact:
Nisha Chandrasekaran