BOC Group kondigt de release aan van ADOIT 10.0 - Crafting the Future of EA Experience

Met laserfocus op eindgebruikers verwelkomt de nieuwste release van ADOIT een reeks krachtige nieuwe functies die het werk slimmer, sneller en intuïtiever maken

PARIJS--()--BOC Group heeft vandaag de nieuwste versie van zijn branche-gerenommeerde EA-suite ADOIT 10.0 uitgebracht, met speciale nadruk op bruikbaarheid, productiviteit en prestaties. ADOIT 10.0 introduceert een verzameling nieuwe functies, waaronder de uitgebreide drag & drop-functionaliteit, snelle toegang tot recente modellen en favorieten, terwijl de belangrijkste aandacht nog steeds op het geavanceerde Insights-dashboard blijft.

De nieuwste updates vergroten de mogelijkheden van Insight Dashboard om nog meer transparantie te bieden, het verzamelen van informatie te stroomlijnen en automatisch inzichten uit belangrijke EA-elementen samen te stellen door middel van een enkele klik.

BOC Information Technologies Consulting GmbH
Marina Vial