Cell-Easy op weg naar de gezondheidszorg van morgen met toegankelijke stamceltherapie

TOULOUSE, Frankrijk--()--Cell-Easy verzekert een investering van 1 miljoen euro en benoemt Pierre Monsan als CEO. Dankzij het baanbrekende grootschalige productieproces van mesenchymale stamcellen, is Cell-Easy klaar om regeneratieve therapie te democratiseren, waardoor behandelingen betaalbaarder worden. De opening van de farmaceutische fabriek is gepland voor begin 2020 en de productie van de eerste klinische batch later dit jaar.

Betaalbare behandelingen dankzij grootschalige productie
Op basis van de principes van celtherapie schudt de regeneratieve geneeskunde de traditionele geneeskunde en biedt ze behandelingen voor voorheen ongeneeslijke ziekten. De startup Cell-Easy heeft deze snelgroeiende markt bestormd en heeft 1 miljoen euro geïnvesteerd bij particuliere investeerders en experts en de aanstelling van Pierre Monsan als CEO en CSO (Chief Scientific Officer) veiliggesteld.

Agence Oxygen - Aurélie Mauries - aurelie@oxygen-rp.com - 05 32 11 70 30

Agence Oxygen - Aurélie Mauries - aurelie@oxygen-rp.com - 05 32 11 70 30