Ello, Talenthouse en Zooppa bundelen hun krachten om TLNT Holdings te vormen – ‘s werelds meest diverse en betrokken creatieve netwerk

• Ello, Talenthouse en Zooppa bundelen hun krachten om de grootste creatieve community ter wereld te creëren
  • Het wereldwijde platform heeft 5 miljoen leden in 200 landen
  • De multidisciplinaire gemeenschap omvat video, fotografie, grafisch ontwerp, kunst, mode en muziekproductie

LONDEN--()--TLNT Holdings brengt vandaag drie krachtige creatieve gemeenschappen samen – Ello, Talenthouse en Zooppa om ‘s werelds grootste creatieve gemeenschap te vormen. Gevoed door 5 miljoen leden in 200 landen, herdefinieert het nieuwe wereldwijde platform de creatieve economie.

TLNT Holdings is een nieuw, duurzaam creatief ecosysteem waar merken en community samenwerken om een aantal van de meest originele en cultureel relevante inhoud te creëren. In het afgelopen decennium hebben creatieven meer dan $ 15 miljoen dollar verdiend, wat wijst op het aanzienlijke inkomstenpotentieel voor de gecombineerde community.

Newgate Communications
Alistair Kellie/Andrew Adie/Jessica Hodson Walker