GSMA kondigt nieuwe ontwikkelingen aan voor MWC Barcelona 2020

GSMA schetst extra Keynote-sprekers, programma- en evenementupdates

LONDEN--()--De GSMA heeft vandaag meer details bekendgemaakt over de activiteit van MWC Barcelona 2020. Zo zijn er extra keynote-sprekers, deelnemende bedrijven, programma’s en evenementen. MWC Barcelona vindt plaats van 24 tot 27 februari 2020, met evenementen in Fira Gran Via, Fira Montjuïc en La Farga L’Hospitalet.

“Onze visie bij de GSMA is om de volledige kracht van connectiviteit te ontgrendelen, zodat mensen, industrie en maatschappij met elkaar verbonden worden. Het MWC20-thema van ‘Limitless Intelligent Connectivity’ laat zien hoe 5G, kunstmatige intelligentie, Internet of Things en Big Data precies dat doen,” zei John Hoffman, CEO, GSMA Ltd.” MWC Barcelona blijft toonaangevend als ‘de wereld’ ‘industrie-evenement waar meer dan 100.000 deelnemers zullen ontdekken en ervaren hoe de mobiele industrie ons dagelijks leven zal blijven transformeren.’

Media Contacts:
Gearóid Cashman