Oprichter Tricentis Wolfgang Platz brengt boek uit, Enterprise Continuous Testing

Het boek introduceert een strategie om doorlopend te testen die Global 2000-ondernemingen helpt softwaretests te transformeren om te voldoen aan de behoeften van snelle Agile- en DevOps-initiatieven

WENEN, Oostenrijk & MOUNTAIN VIEW, Californië--()--Tricentis heeft de publicatie aangekondigd van Enterprise Continuous Testing: Transforming Testing for Agile en DevOps, geschreven door Tricentis oprichter Wolfgang Platz en Cynthia Dunlop. Dit boek is bedoeld voor senior kwaliteitsmanagers en bedrijfsleiders die de optimale balans tussen snelheid en kwaliteit moeten bereiken bij het leveren van de software die de moderne onderneming aanstuurt. Het biedt een stappenplan voor het versnellen van de levering met een hoge mate van vertrouwen en een laag bedrijfsrisico.

“Zelfs met de meest extreme automatisering is de‘ test alles ’-benadering niet haalbaar … maar eigenlijk is het niet nodig of zelfs wenselijk,” legde Wolfgang Platz uit. “Als je je benadering van testen heroverweegt, kun je een grondige beoordeling krijgen van het bedrijfsrisico van een release-kandidaat met veel minder testen dan je waarschijnlijk vandaag doet.”

Cynthia Dunlop
c.dunlop@tricentis.com