L&T Technology Services wint contract voor Avionics van Airbus

BENGALURU, India--()--L&T Technology Services (NSE: LTTS), een toonaangevend, wereldwijd opererend bedrijf voor pure play-engineering, heeft aangekondigd dat Airbus India heeft gekozen voor het beheer van hun Avionics S / W Development, V&V (Validation & Verificatie) en Data-Analyse. De winst is een direct resultaat van de jarenlange expertise van LTTS op het gebied van luchtvaart en de tijdige investering van het bedrijf in geavanceerde technologie├źn.

Het duidelijke voordeel van LTTS in het ruimtevaartlandschap omvat ITAR (International Traffic in Arms) Compliance & CEMILAC (The Centre for Military Airworthiness & Certification) Gecertificeerde ultramoderne faciliteiten, sterke wereldwijde klantenbasis, robuuste laboratorium- en testinfrastructuur en strategische allianties met Fortune 500-bedrijven.

Aniruddha Basu
L&T Technology Services Limited