Taulia-klanten Airbus en Sasol erkend bij de 2019 Supply Chain Finance Awards

• Klanten van Taulia Airbus en Sasol werden beide erkend tijdens de SCF Awards van dit jaar.
  • Airbus won de categorie award voor Transport & Logistiek en de algehele Gold Award voor de beste demonstratie van SCF in actie.
  • Sasol werd uitgeroepen tot winnaar in de categorie Productie en industrie.

SAN FRANCISCO--()--De Supply Chain Finance (SCF) Awards tonen de prestaties van bedrijven bij het aantonen van best practices en innovatie in leveranciersfinanciering. Aangekondigd op 28 november tijdens een presentatieceremonie op de Beurs van Berlage in Amsterdam, hebben de SCF Awards van dit jaar dubbel succes opgeleverd voor de klanten van Taulia, met Airbus en Sasol, beiden erkend voor hun aanzienlijke prestaties.

Airbus ontving niet alleen de categorieprijs voor Transport & Logistiek, maar nam ook de Gold Award voor de categorie-winnende inzending die SCF het beste in actie aantoont. Het succes van het bedrijf werd rijkelijk verdiend, niet in de laatste plaats omdat dit ambitieuze project zag dat Airbus een supply chain-financieringsprogramma aannam dat op termijn kon worden geschaald over de gehele supply chain van het bedrijf.

Juhie Kapoor
juhie.kapoor@taulia.com