TrueFort onthult het eerste applicatiedetectie- en reactieplatform voor veilige toepassingen en cloud-werklasten in de industrie

Startup opgericht door Wall Street IT-managers gaat de infrastructuur voorbij met een uniek Bring-Your-Own-Agent-model dat werkt met CrowdStrike® en anderen

WEEHAWKEN, N.J.--()--TrueFort™ heeft vandaag TrueFort Fortress XDR™ aangekondigd - een nieuwe benadering voor de bescherming van datacenters en cloud-workloads die de traditionele code- en infrastructuurweergave van applicatiebeveiliging in runtime omgevingen vervangt. Fortress XDR detecteert en beschermt tegen ongrijpbare bedreigingen door het analyseren en profileren van bedrijfsapplicatielogica en het verenigen van telemetrie van AppSec, infrastructuurbeveiliging en operationele gegevensbronnen in één enkele console. Dit stelt organisaties in staat om hun applicaties vollediger te visualiseren met zowel statische als dynamische informatie, en voortdurend nieuwe risico's te identificeren en aan te passen met behulp van een whitelist-aanpak met instelbaar, automatisch gegenereerd beleid.

Marc Gendron
Marc Gendron PR voor TrueFort