OpenSesame presenteert Machinaal leren gestuurde beheertools bij OEB Global

PORTLAND, Ore.--()--OpenSesame, de meest uitgebreide catalogus van e-learningcursussen van ‘s werelds beste uitgevers, presenteert deze week zijn machinaal leren-gestuurde beheertools op de OEB jaarlijkse conferentie van 27-29 november in Berlijn, Duitsland. Het bedrijf zal ook sponsoren en exposeren op dit eersteklas evenement gericht op technologisch verbeterd leren en trainen.

OEB brengt meer dan 2500 deelnemers van multinationale ondernemingen samen tot het MKB, van instellingen voor hoger onderwijs en onderzoek tot scholen. Samen verkennen de aanwezigen de kansen en uitdagingen die de wereld van leren veranderen en hoe ze verschillende technologieën kunnen kiezen en gebruiken. Registranten wonen meer dan 120 breakout-sessies bij om bewezen praktijken, benaderingen en strategieën van toonaangevende instellingen en organisaties te ontdekken.

Diane Haines
OpenSesame