Bermuda viert economische banden en hoogtepunten met het VK en de VS op London Forum

The opening keynote speakers at the Bermuda Executive Forum London 2019: (from left to right) Roland Andy Burrows, CEO of the BDA, The Hon. David Burt, JP, MP, Premier, Government of Bermuda, Fiona Luck, Non-Executive Director, Lloyd’s of London Franchise Board, Robert Wood Johnson, Ambassador of the United States of America to the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland and The Rt. Hon. Sir Nicholas Soames, Former Conservative Member of Parliament (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--De sterke en historische economische, politieke en culturele banden die bestaan ​​tussen Bermuda, het VK en de VS, vormden het toneel voor het Bermuda Executive Forum, gehouden in het JW Marriott Grosvenor House Londen.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier de volledige release: https://www.businesswire.com/news/home/20191127005410/en/

Onder het thema ‘Navigating Disruption for Positive Change’, de Amerikaanse ambassadeur in het Verenigd Koninkrijk, Robert Wood Johnson, de Britse Sir Nicholas Soames, voormalig conservatief parlementslid, en Bermuda Premier, de Hon. E. David Burt, JP, MP, begon de dag met een breed gesprek over geopolitiek, technologie, digitale desinformatie, de behoefte aan levenslange educatie en hoe de solide relatie tussen drie landen nog belangrijker wordt tijdens het huidige klimaat van de verandering.

Nicola Stevens
Director of Communications & PR