In de presentaties wordt de leidende molecule KB-3061 beschreven als een potentiële precisiegeneeskunde voor een zeldzame pediatrische epilepsie

PITTSBURGH--()--Knopp Biosciences LLC, een particulier bedrijf voor het ontdekken en ontwikkelen van geneesmiddelen gericht op het leveren van doorbraakbehandelingen voor immunologische en neurologische ziekten met een hoge onvervulde behoefte, heeft vandaag aangekondigd dat gegevens van zijn Kv7-platform zullen worden gepresenteerd op de American Epilepsy Society’s (AES) 2019 jaarvergadering van 6-10 december in Baltimore.

“We kijken uit naar het delen van de voortgang van ons belangrijkste kandidaat-medicijn voor de behandeling van KCNQ2-epileptische encefalopathie, terwijl we het begrip van ionkanaalactivatoren en de belangrijke rol die ze spelen bij epilepsie en andere neurologische aandoeningen met een grote onvervulde behoefte bevorderen”, zei Michael Bozik, MD, Chief Executive Officer van Knopp Biosciences.

Media inquiries:
Kate Coyle