Exclusieve netwerken lanceren MSSD: distributeur van beheerde beveiligingsservices

Nieuwe, eenvoudig te activeren SOC-gebaseerde diensten stellen partners in staat om de omzetgroei van cyberoplossingen te verdubbelen zonder risico’s, investeringen en kanaalconflicten.

PARIJS--()--Vandaag onthullen Exclusieve netwerken ‘MSSD’, het platform voor het leveren van een pakket van 100% alleen beheerde beveiligingsservices, die het kernaanbod van exclusieve netwerkaanbieders omringen en partners in staat stellen de levensduur van hun klanten te verhogen, en de marktkansen groeien twee keer zo snel als traditionele cyberbeveiliging. De eerste services, die nu beschikbaar zijn, worden ondersteund door geavanceerde 24/7 SOC-faciliteiten, ISO-gecertificeerde servicelevering en zeer geaccrediteerde ingenieurs -alle infrastructuur en vaardigheden die nodig zijn om beveiliging van wereldklasse te bieden zonder service van een concurrerende reseller / MSP.

Jon Bawden
Jonbawden@wearecohesive.com