EHL beloond voor zijn vernieuwde vlaggenschip bachelor

PARIJS--()--EHL heeft de World Hospitality Awards (WHA) prijs overhandigd gekregen voor “Innovation in Education”, als erkenning voor zijn vernieuwde Bachelor of Science in International Hospitality Management, die de volledige kracht van de multi-campus onderwijsgroep benut.

Eerste internationale campus
Het vestigen van een internationale aanwezigheid was een belangrijke factor in de plannen van EHL om het leerproces van zijn studenten te verrijken en hun perspectieven te verbreden. Met zo’n duidelijke intentie om uit te breiden naar opkomende gastvrijheidsmarkten, is EHL Group gemachtigd om zijn Bachelor of Science in International Hospitality Management in Singapore te mogen aanbieden. EHL Campus (Singapore) ontvangt zijn eerste cohort in het najaar van 2021. Ondertussen is de Groep van plan om al in de zomer van 2020 korte cursussen op locatie te geven.

EHL Group
Sherif Mamdouh | External Communications Manager