Pricefx voltooit financieringsronde van serie B met extra € 23 miljoen

In totaal wordt € 48 miljoen opgehaald tijdens de ronde om het prijswinnende pricingplatform van het bedrijf uit te breiden en strategische M & A-projecten aan te gaan

MÜNCHEN & CHICAGO--()--Pricefx, de wereldleider in native cloud pricing software, heeft € 23 miljoen aan extra financiering binnengehaald om de Series B financieringsronde van het bedrijf af te ronden. Deze fase II-investering werd geleid door Digital + Partners, een toonaangevende Europese investeerder in B2B-groeitechnologie, en Bain & Company, een van de beste adviesbureaus ter wereld. Serie A-investeerder Talis Capital nam ook deel aan fase II. Het volgt op de fase I-financiering van € 25 miljoen in december 2018, waardoor het totaal van de B-serie werd verhoogd tot € 48 miljoen.

Media:
Cathy Summers