European DataWarehouse kondigt groene initiatieven aan vooruitlopend op de VN-conferentie over klimaatverandering

FRANKFURT, Duitsland--()--European DataWarehouse heeft vandaag bekendgemaakt dat het zich inzet voor het milieu en de verantwoordelijkheid voor het bedrijfsklimaat. Vanaf vandaag plant het bedrijf een nieuwe boom voor elke deal die op zijn platform wordt gemaakt, inclusief actieve deals die al zijn geüpload.

Dr. Christian Thun, CEO van European DataWarehouse merkte op: “Bij gebrek aan technologische vooruitgang om CO2 uit de atmosfeer te verwijderen, is herbebossing de meest effectieve en betaalbare manier om onze CO2-voetafdruk te compenseren. De beslissing om een boom te planten voor elke gemaakte deal is een eenvoudige stap die ons bedrijf kan nemen om klimaatverandering tegen te gaan. ”

Deze aankondiging komt wanneer leiders en milieuactivisten zich voorbereiden op een bijeenkomst op de Klimaatconferentie van de Verenigde Naties 2019 (COP 25) in Madrid, Spanje.

European DataWarehouse GmbH
Diane Wathen