“Global Design Competition of Intelligent Life” Jinghai Tianjin, China, is groots geopend

BEIJING--()--Op 18 november organiseerde de ‘Global Design Competition of Intelligent Life’ een persconferentie, die gezamenlijk werd georganiseerd door de People’s Government van het Jinghai District in Tianjin, PRC, het Industrial Culture Development Center van MIIT van China, de Het Tianjin Municipal Committee Cyberspace Office, China, en het Tianjin Municipal Bureau van Industrie en Informatie Technologie van China, en werd gehouden in het China National Convention Center in Beijing, waarmee wordt aangegeven dat de wedstrijd officieel wordt gelanceerd om inzendingen wereldwijd te accepteren.

Met het thema “5G Intelligence Drawing Smart Life” wil de “Global Design Competition of Intelligent Life” Jinghai Tianjin uit China het Family Apartment gebied van het Jinghai Intelligent Industrial Park in Tianjin presenteren als een ruimte voor de toepassing van 5G intelligent leven. In navolging van het kernidee van “groen, gedeeld, onderling verbonden en innovatief” ontwerp, wordt een win-win- en deelplatform gecreëerd door middel van” de Competition” voor de communicatie en samenwerking in verband met het intelligente leven om te voldoen aan de behoeften van hooggekwalificeerde talenten op het gebied van innovatie en het starten van een bedrijf voor hun gezinsleven in de toekomst en om de verregaande integratie van intelligente technologie in het dagelijkse leven te bevorderen. Daarnaast zal een gemeenschap worden gestimuleerd als een voorbeeld van intelligent leven om haar ontwikkeling in China te leiden en vervolgens een wereldwijde reputatie te verwerven, zodat Jinghai Tianjin in China een industrieel demonstratiedistrict voor intelligent leven in de wereld wordt.

Emma Bu
service@gidcontest.com