Gillette sponsort de EA SPORTS FIFA 20 Global Series

Gillette-sponsoring is de grootste niet-endemische merkactivatie in de geschiedenis van de EA SPORTS FIFA Global Series

BOSTON & REDWOOD CITY, Californië--()--Gillette (NYSE: PG), ‘s werelds toonaangevende expert op het gebied van verzorging voor mannen, en Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA) hebben vandaag hun EA SPORTS ™ FIFA 20 Global Series-sponsoring aangekondigd. Deze Gillette-sponsoring zal de betrokkenheid stimuleren en het merk verbinden met een jong publiek via voetbal en esports.

Gillette zal later dit seizoen de EA SPORTS FIFA 20 Global Series-sponsoring activeren via Twitch en YouTube “Precision Play of the Day, Presented by Gillette”, uitgezonden segmenten, on-stream commercials, live on-air promoties en unieke merkinhoud. De campagne begint met de EA FUT Champions Cup fase 2 live van Boekarest, Roemenië vandaag tot en met zondag 24 november. Gillette is ook de presenterende sponsor voor de EA SPORTS FIFA 20 Global Series Xbox Playoff op 26 juni.

Patrick Wixted, MMK on behalf of Gillette
Patrick.wixted@ketchum.com