Alpega Group’s Amerikaanse bedrijven stijgen met 345%

Uitbreiding in Noord-Amerika blijkt succesvol voor Europese leider in transportsoftware.

WENEN--()--Alpega Group, de toonaangevende leverancier van cloud-gebaseerde, end-to-end transportbeheersoftware in Europa, heeft vandaag aangekondigd dat zijn Noord-Amerikaanse bedrijven het derde kwartaal op year-to-date-basis hebben afgesloten met een stijging van 345% vergeleken met dezelfde periode vorig jaar.

Mark McArthur, algemeen directeur van Alpega, zei: “Dit jaar hebben we onze productportfolio en marktstrategie uitgebreid om bedrijven in Noord-Amerika beter te ondersteunen. Alpega’s unieke vermogen om SaaS-oplossingen te bieden voor bedrijven met transportprocessen variërend van lage tot high-end complexiteit, biedt de flexibiliteit om te beginnen met een eenvoudig, tactisch Transportation Management System (TMS) en naar behoefte uit te breiden naar een zeer strategisch systeem.”

Alpega s.a./n.v.
Julia Tschofen