Paidy levert Buy-Now Pay Later betalingsdienst voor consumenten van Amazon in Japan

Instant buy-now pay later payment service, Paidy is now available on Amazon.co.jp as a payment option for customers. (Graphic: Business Wire)

TOKYO--()--Paidy Inc. (“Paidy”), de directe buy-now pay later betalingsdienst, kondigde aan dat Paidy nu beschikbaar is op Amazon.co.jp (hierna “Amazon” genoemd) als betalingsoptie voor klanten.

Met als doel belemmeringen weg te nemen en eenvoud te omarmen, is Paidy een directe kredietservice na betaling met een eenvoudige UI / UX waar consumenten betalingen kunnen doen met alleen hun e-mailadres en mobiele telefoonnummer. Paidy wil een zinvolle bijdrage leveren om superieur klantgemak op Amazon te bieden.

De oprichter en uitvoerend voorzitter van Paidy, Russell Cummer, zei: “We zijn zeer vereerd met Amazon samen te werken om een nieuwe en unieke consumentenervaring aan Amazon-klanten te bieden. We zien een enorm potentieel om samen met Amazon en andere partners aan toekomstige innovaties te werken en de consumentenervaringen en het betalingslandschap in Japan verder te verbeteren. ”

For more information, please contact
Shoko Okimura at +81-3-5544-8729, or email pr@paidy.com