Nieuwe Spaanse OTT-aanbieder Plataforma Multimedia de Operadores kiest Verimatrix voor optimale videostreamingbeveiliging

De Multi-DRM-oplossing van Verimatrix beveiligt het end-to-end videoplatform voor betaaltelevisie

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix, (Parijs: VMX), een wereldwijde leverancier van beveiligings- en business intelligence-oplossingen die inhoud, apparaten, applicaties en communicatie beschermen, heeft vandaag aangekondigd dat Plataforma Multimedia de Operadores is toegetreden tot een lange lijst van klanten die Verimatrix Multi-DRM vertrouwen. De Spaanse OTT-videoprovider heeft de oplossing gekozen om een ​​complete beveiligingsoplossing voor meerdere schermen te bieden voor zijn gloednieuwe OTT-service.

Plataforma Multimedia de Operadores is een nieuw bedrijf opgericht door de belangrijkste spelers van de traditionele kabelindustrie in Spanje en biedt een puur op OTT gebaseerd tv-platform geleverd via Android set-top dozen, smartphones, tablets, laptops en smart-tv’s. Ondersteund door Verimatrix-partners Mirada en Anevia, levert het platform inhoud met een geavanceerde kijkervaring en biedt unieke tools voor inhoudontdekking, persoonlijke aanbevelingen, sessieoverdracht, cloud DVR en nog veel meer.

Press:
Kelly Foster