Brightline publiceert nieuwe boeken om leiders te ondersteunen bij het begrijpen en uitvoeren van transformatie-initiatieven

(Photo: Business Wire)

NEWTOWN SQUARE, Pa.--()--Leiders van over de hele wereld hebben te maken met twee belangrijke tegenvallers om hun visie succesvol te implementeren, duurzame groei te realiseren en de meest complexe vraagstukken van onze samenleving aan te pakken. Onderzoek toont aan dat slechts 1 op de 10 organisaties in staat is om al hun strategische initiatieven te implementeren, en nog indrukwekkender, als het gaat om transformatie, faalt 70% van de transformatie-initiatieven. Forbes noemt alleen al in 2018 een waarde van $ 900 miljoen aan afval.

“Tegenwoordig zullen transformatie-inspanningen eerder mislukken dan slagen. We realiseerden ons dat we nog veel meer kunnen doen op het gebied van strategische transformatie”, aldus Sunil Prashara, president en CEO van Project Management Institute.

Brightline Initiative
Name: Edivandro Conforto