Mercatus lanceert technologie-innovatie voor particuliere marktbeleggers

Nieuwe platformrelease definieert flexibiliteit, gegevensbeheer en mobiele besluitvorming opnieuw

SAN MATEO, Californiƫ--()--Mercatus, het dataplatform voor particuliere marktbeleggers, heeft vandaag de volgende generatie technologie gelanceerd, die de kracht van data en flexibele investerings modellering naar een geheel nieuw niveau brengt voor de particuliere beleggers van vandaag. De verbeterde gebruikersinterface en functies breken legacy technologische oplossingen af en stellen organisaties in staat om de complexe uitdagingen van vandaag beter te beheren:

1. Voltooi de gegevenstransparantie van LP naar GP aan Portfolio Company voor het onderliggende actief
  2. Volledige mobiliteit: 24x7x365 mobiele omgeving, zodat activa- en fondsbeheerders toegang hebben tot de gegevens om nauwkeurige investeringsbeslissingen te nemen, hetzij in de directiekamer of op de luchthaven.
  3. Consumentenachtige gebruikersinterface-software die gemakkelijk en intuĆÆtief is. Dat is wat we van een apps op onze mobiele telefoon verwachten, waarom zou het anders zijn voor bedrijfssoftware
  4. Flexibilty op alle niveaus voor klanten om hun eigen dashboards te configureren; niets meer verkwisten, betalende consultants en weken wachten op wijzigingen en updates.

Melanie Flanigan
415-971-1886