Nieuwe CloudBlue Connect levert Omni-productplatform dat meerdere kanalen verenigt

Eén enkel automatiseringsplatform stelt bedrijven in staat een breed spectrum van producten op te nemen via directe, indirecte en interne kanalen

IRVINE, CALIF.--()--CloudBlue, een Ingram Micro-bedrijf, heeft vandaag de wereldwijde lancering aangekondigd van CloudBlue ConnectTM, een omni-productplatform dat is gericht op het helpen van leveranciers en serviceproviders om hun bereik te vergroten en de markttijd te verkorten met minimale overheadkosten. Het CloudBlue Connect-platform kan een bedrijf helpen om slechts één systeem te gebruiken voor het beheren van zijn marktkanalen – direct en indirect – en ondersteunt zowel traditionele als terugkerende digitale producten en diensten.

Bovendien automatiseert het platform veel van de tijdrovende taken van het beheren van een go-to-market kanaal, waaronder contractbeheer, onderhoud van productinformatie, uitvoering, gebruiksbeheer en abonnementsservices.

Global Media Contact:
David Yang