Temenos vergelijkt zijn Cloud-native Digital Banking Software op AWS en bewijst dat het in staat is om meer dan de helft van de wereldwijde banktransactievolumes in één keer te verwerken

• Cloud-native, cloud-agnostische Temenos T24 Transact en Temenos Infinity overschreden 50K-transacties per seconde (TPS), wat een hoge schaalbaarheid aantoont voor het verwerken van transacties voor banken van elke omvang
  • De cloudarchitectuur van Temenos schaalt elastisch, waardoor banken automatisch grotere volumes transacties kunnen verwerken met 10x minder infrastructuur in vergelijking met traditionele on-premise implementaties
  • Dankzij de samenwerking van Temenos met AWS en NuoDB kunnen banken de kracht van de cloud benutten en profiteren van snelheid, schaalbaarheid, veerkracht en innovatie

GENÉVE--()--Temenos (SIX: TEMN), het banksoftwarebedrijf, heeft vandaag de resultaten van de benchmark voor hoogwaterprestaties aangekondigd voor cloud-native, cloud-agnostische Temenos T24 Transact, het volgende generatie kernbankproduct en Temenos Infinity, de baanbrekend digitaal front office-product in een benchmarkoefening met Amazon Web Services (AWS). In de benchmark-test van zijn microservices-architectuur verwerkte Temenos 50K-transacties per seconde (TPS) en demonstreerde het zijn vermogen om elastisch op en neer te schalen op basis van de zakelijke vraag, waardoor banken alleen betalen voor de middelen die ze gebruiken en tot 10x lager profiteren infrastructuurkosten.

Jessica Wolfe & Grace Collins
Temenos Global Public Relations