MSCI voltooit privéaanbieding van $ 500 miljoen 4.000% senior notes vervallen in 2029

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevende leverancier van kritische beslissingsondersteunende tools en services voor de wereldwijde investeringsgemeenschap, heeft vandaag aangekondigd dat het met succes zijn privéaanbod van $ 500,0 miljoen heeft voltooid. 4.000% senior onbeveiligde obligaties (de ‘Notes’) met vervaldag 2029 (het ‘Aanbod’). De Notes vormen een verdere uitgifte van, zijn volledig fungibel met, staan ​​gelijk aan en vormen een enkele serie met de totale hoofdsom van $ 500,0 miljoen van de 4.000% senior ongedekte notes met vervaldatum 2029 uitgegeven op 7 november 2019. De Notes vervallen op 15 november 2019.

MSCI is van plan om de netto-opbrengst van het Aanbod, samen met de beschikbare contanten, te gebruiken voor de terugbetaling of terugkoop van de totale hoofdsom van $ 500,0 miljoen van haar 5,250% senior ongedekte obligaties met vervaldatum in 2024 (de “2024 Notes”) ingevolge het contract met betrekking tot de 2024 Notes (de ‘Aflossing’). Er is momenteel een hoofdsom van $ 800,0 miljoen uitstaand op de 2024 Notes.

Investor Inquiries
sallilyn.schwartz@msci.com