SALESFORCE SELECTEERT ESRI ALS BELANGRIJKSTE GEOSPATIËLE PARTNER

REDLANDS, Calif.--()--Esri, de wereldleider op het gebied van mapping en locatie-intelligentie, heeft vandaag bij Dreamforce aangekondigd dat Salesforce Esri heeft gekozen als de belangrijkste geospatiale partner voor Salesforce Maps. Salesforce integreert Esri’s ArcGIS Living Atlas, de belangrijkste verzameling van wereldwijde geografische gegevens en basiskaarten. Gebruikers van Salesforce Maps hebben toegang tot ArcGIS Online van Esri, de toonaangevende geospatiale cloud, waarmee bedrijven enorme hoeveelheden geografische en demografische gegevens kunnen analyseren en visualiseren.

“Geo-services worden mainstream. Nu zullen Salesforce-klanten nieuwe inzichten en patronen in hun klantgegevens ontgrendelen, waardoor ze ‘kunnen zien wat anderen niet kunnen door geografische visualisatie, met behulp van kaarten die de dynamische Living Atlas van Esri bevatten’, zei Jack Dangermond, oprichter en president van Esri. “Dankzij de technologie-integratie van Salesforce en Esri kunnen organisaties over de hele wereld hun bedrijfsgegevens combineren met georuimtelijke analyses en kaarten voor concurrentievoordeel.”

Jo Ann Pruchniewski
Public Relations, Esri