Schlumberger kondigt aflossing aan van 100% van de uitstaande 4,200% senior notes die vervallen in 2021 van Schlumberger Norge AS.

HOUSTON--()--Schlumberger Limited (“Schlumberger”) heeft vandaag aangekondigd dat Schlumberger Norge AS, een indirecte volledige dochteronderneming van Schlumberger (“SLB Norge”), de volledige uitstaande hoofdsom van de verschuldigde Senior Notes van 4.200% zal aflossen 2021 (CUSIP-nummers 80685PAA6 / R7562MAB3; ISIN-nummers US80685PAA66 / USR7562MAB39 en gemeenschappelijke codes 56301178/56301313) (de ‘opmerkingen’). De terugbetalingsdatum voor de Notes is 19 december 2019 (de ‘Terugbetalingsdatum’). De Notes zijn momenteel genoteerd op de officiële lijst van de Luxemburgse effectenbeurs en zijn toegelaten tot de handel op de Euro MTF-markt.

Simon Farrant – Vice President of Investor Relations, Schlumberger Limited
Joy V. Domingo – Director of Investor Relations, Schlumberger Limited