Rockwell Automation bundelt krachten met Accenture, Microsoft, PTC, ANSYS en EPLAN om bedrijven te helpen digitale transformatie te vereenvoudigen

Nieuw Digital Partner Program stroomlijnt industriële IoT-implementaties door klanten te verbinden met digitale expertise en oplossingen van marktleiders

MILWAUKEE--()--Bedrijven die hun activiteiten digitaal transformeren, hebben een ecosysteem van partners nodig dat hen kan helpen technologie-implementaties te vereenvoudigen en snel doelen zoals hogere productiviteit te bereiken. Het nieuwe Rockwell Automation Digital Partner-Program verbindt bedrijven met expertise en oplossingen van marktleiders zoals Accenture, Microsoft, PTC, ANSYS en EPLAN om de implementatie te stroomlijnen en de kwaliteit van digitale initiatieven te verbeteren.

Via het Digital Partner Program kunnen bedrijven in overleg met bedrijfsadviseurs routekaarten maken voor hun digitale initiatieven en leren hoe industriële IoT-concepten zoals digital twin, de fabriek van de toekomst en een aangesloten personeelsbestand hun uptime en efficiëntie kunnen verbeteren. Tijdens de implementatie hebben bedrijven toegang tot geïntegreerde hardware, software en turnkey-systemen van marktleiders die de bedrijfsprestaties verbeteren door hun bestaande bedrijfsmiddelen te benutten.

Ike Umunnah
Director, Global Public Affairs