Beacon-platform ingezet door Shell New Energies om innovatieve oplossingen te ontwikkelen

Cloud-gebaseerd ontwikkelaarsplatform om applicatie-ontwikkeling voor energieoplossingen mogelijk te maken

NEW YORK--()--Beacon Platform, Inc. heeft vandaag aangekondigd dat Shell New Energies (“Shell”) Beacon heeft ingezet voor het ontwikkelen van full-stack webapplicaties met behulp van Beacon’s cloudgebaseerde ontwikkelaarsplatform en eigen afhankelijkheidsgrafiektechnologie.

Beacon stelt de ontwikkelaars en datawetenschappers van Shell in staat om de ontwikkeling, het testen en de implementatie van innovatieve webgebaseerde applicaties voor productie voor zakelijke gebruikers en klanten, veilig en op schaal, te versnellen. De geavanceerde mogelijkheden binnen het Beacon Platform zullen Shell helpen om snel innovatieve energieoplossingen te bouwen en in te zetten.

Liza Horowitz
info@beacon.io