FLIR introduceert StormCaster Payload Family voor zijn SkyRaider en SkyRanger Unmanned Aerial Systems

Nieuwe generatie UAS-payloads levert krachtige, multi-sensormogelijkheden voor ISR, Event Overwatch, Search and Rescue en Force Protection-missies

With two new products, FLIR Systems introduced its StormCaster family of next-generation drone payloads for its SkyRanger R70 and R80D SkyRaider airframes. The new StormCaster-T features a FLIR Boson thermal camera, which delivers sharp, clear images day or night at maximum range for object detection, recognition, and target acquisition. (Photo: Business Wire)

ARLINGTON, Va.--()--FLIR Systems, Inc. (NASDAQ: FLIR) heeft vandaag de FLIR StormCaster ™ -familie van Unmanned Aerial System (UAS) -ladingen aangekondigd voor zijn SkyRanger®R70 en R80D SkyRaider®airframes. De nieuwe lijn wordt gelanceerd met twee producten met meerdere sensoren – StormCaster-T, die continue zoom en langegolf infrarood (LWIR) beeldvorming levert; en StormCaster-L, dat beeldvorming, tracking en kaarten met ultralaag licht biedt.

Media Contact:
Joe Ailinger, Jr.