MSCI-prijzen $ 500 miljoen 4.000% Senior Notes vervallen in 2029

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevende leverancier van kritische beslissingsondersteunende tools en diensten voor de wereldwijde investeringsgemeenschap. Zij heeft vandaag aangekondigd dat het zijn privéaanbieding van een totaalbedrag van $ 500,0 miljoen van 4.000% senior heeft geprijsd, en ongedekte notes met vervaldatum 2029 (de “notes”) tegen een uitgifteprijs van 100% plus opgebouwde rente vanaf 7 november 2019, om 4.000% op te leveren (het “Aanbod”). De rente op de notes zal 4.000% bedragen en zal halfjaarlijks contant betaalbaar zijn, vanaf 15 mei 2020. De notes vormen een verdere uitgifte van, zijn volledig fungibel met, staan ​​gelijk aan en vormen een enkele reeks met de $ 500.0 miljoen totale hoofdsom van de 4.000% senior notes vervallen 2029 uitgegeven op 7 november 2019. Het Aanbod zal naar verwachting worden afgewikkeld op 20 november 2019, afhankelijk van de gebruikelijke sluitingsvoorwaarden. MSCI is van plan om de netto-opbrengst van het Aanbod, samen met beschikbare contanten, te gebruiken voor de gedeeltelijke aflossing of terugkoop van een totale hoofdsom van $ 500,0 miljoen van de vervallen senior obligaties met een waarde van 5,250% in 2024, waarvan er momenteel een totale uitstaande hoofdsom van $ 800,0 miljoen is. De notes zijn senior ongedekte verplichtingen van MSCI en worden gegarandeerd door MSCI en bepaalde van haar binnenlandse dochterondernemingen.

MSCI Inc.
Investor Inquiries