Temenos kondigt uitbreiding van partnerschap met Citi aan ter ondersteuning van de wereldwijde groei van de zakelijke dienstverlening

GENÈVE--()--Temenos (SIX: TEMN), het banksoftwarebedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat Citi zijn bestaande contract voor Temenos Multifonds Global Accounting heeft verlengd om operationele uitmuntendheid te stimuleren, kosten te verlagen en digitale klantervaringen te bieden voor zijn wereldwijde fondsdiensten bedrijf. Platform Temenos’ en het geïntegreerde operationele model levert gelokaliseerde boekhouding en rapportage aan het beheer van de Net Asset Value (NAV) om de productie te ondersteunen.

Citi Equities and Securities Services, al meer dan een decennium lang een partner van Temenos, biedt een end-to-end dienstenaanbod voor vermogensbeheerders in meer dan 80 landen over de hele wereld. Het Temenos Multifonds Global Accounting-product biedt een wendbaar en flexibel wereldwijd platform waarop Citi zijn activiteiten kan uitbreiden en gedifferentieerde diensten aan klanten kan leveren.

Jessica Wolfe & Grace Collins
Temenos Global Public Relations