CyberOptics wint Global Technology Award voor SQ3000™ inspectie- en metrologiesysteem bij productronica Duitsland

Garners 16th Industry Award voor systemen met Multi-Reflection Suppression (MRS) technologie

MINNEAPOLIS--()--CyberOptics® Corporation (NASDAQ: CYBE), een toonaangevende wereldwijde ontwikkelaar en fabrikant van uiterst nauwkeurige 3D-sensortechnologieoplossingen, heeft aangekondigd dat het een Global Technology Award 2019 heeft ontvangen in de categorie Inspectie - AOI voor zijn SQ3000 ™ Multifunctioneel voor AOI, SPI en CMM. De prijs werd aan het bedrijf uitgereikt tijdens een ceremonie op dinsdag 12 november 2019 die plaatsvond tijdens de productronica in München, Duitsland.

Het 3D SQ3000 alles-in-één systeem kan kritieke defecten identificeren en kritieke parameters meten, wat een superieure oplossing voor procescontrole biedt voor een effectief opbrengstbeheer. Naast AOI- en SPI-toepassingen kunnen zeer nauwkeurige coördinaatmetingen sneller worden bereikt dan een traditionele coördinatenmeetmachine (CMM) - in seconden, niet in uren. 'S Werelds eerste in-line CMM omvat een uitgebreid softwarepakket voor meting van metrologiekwaliteit op alle kritieke punten.

Carla Furanna
Head of Global Marketing, CyberOptics