MSCI lanceert een privéaanbieding van $250 miljoen senior obligaties met vervaldatum in 2029

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevende leverancier van kritieke beslissingsondersteunende hulpmiddelen en diensten voor de wereldwijde investeringsgemeenschap, heeft vandaag aangekondigd dat het voorstelt om voor een totaalbedrag van $ 250,0 miljoen aan niet-gewaarborgde senior obligaties uit te geven met 2029 als vervaldatum (de ‘notes’). In een privé-aanbieding die is vrijgesteld van de registratievereisten van de Securities Act van 1933, zoals gewijzigd (de ‘Securities Act’). De notes zullen een verdere uitgifte vormen van, volledig fungibel zijn met, gelijkwaardig zijn aan en een enkele reeks vormen met de totale hoofdsom van $ 500,0 miljoen van de 4.000% senior notes met vervaldatum 2029 uitgegeven op 7 november 2019. Het voorgestelde aanbod is onderworpen aan markt- en andere voorwaarden. Als het aanbod met succes wordt geplaatst, is MSCI van plan om de netto-opbrengst van het aanbod, samen met de beschikbare contanten, te gebruiken voor de gedeeltelijke terugbetaling, voor een bedrag gelijk aan het totale uitgiftebedrag van het aanbod, van haar 5.250% senior notes vervallen in 2024, waarvan er momenteel een totale hoofdsom van $ 800,0 miljoen uitstaat. De notes zijn senior ongedekte verplichtingen van MSCI en worden gegarandeerd door MSCI en bepaalde van haar binnenlandse dochterondernemingen.

MSCI Inc.
Investor Inquiries