Biosense Webster lanceert een tweeledig initiatief om de nieuwe millenniumepidemie van atriumfibrilleren aan te pakken

• Een nieuw Atrial Fibrillation Management Report benadrukt dat katheterablatie bijna 10 keer effectiever is in het vertragen van de progressie van atriumfibrilleren dan een medicamenteuze behandeling, maar slechts 4% van de in aanmerking komende patiënten ontvangt ablatietherapie

BRUSSEL--()--Biosense Webster EMEA, een divisie van Johnson & Johnson Medical NV / SA en leider in de behandeling van atriumfibrilleren (AF), heeft vandaag opnieuw bevestigd zich volledig in te zetten om deze nieuwe millenniumepidemie aan te pakken door twee belangrijke initiatieven te lanceren tegelijk met Global AF Aware Week, 18-24 november 2019. Get Smart About AFIB (GSAAF) is een campagne waarbij Arrhythmia Alliance en Biosense Webster samenwerken om de kennis van AF in de gezondheidszorg en het grote publiek te verbeteren.

Céline Fontaine
cfontai1@its.jnj.com