ABI Research noemt PTC een leider in Enterprise Augmented Reality Platforms

Krachtig en toonaangevend, PTC’s Vuforia is geprezen om zijn kracht in innovatie en implementatie

ABI Research Names PTC a Leader in Enterprise Augmented Reality Platforms (Graphic: Business Wire)

BOSTON--()--PTC (NASDAQ: PTC) heeft vandaag aangekondigd dat het is uitgeroepen tot leider in de Enterprise Augmented Reality Platforms-markt voor zijn Vuforia® augmented reality (AR) -oplossingen in een nieuw onderzoeksrapport van ABI Research, getiteld “Concurrentiebeoordeling – Enterprise Augmented Reality Platforms. ”

Het onderzoeksrapport van ABI evalueerde leveranciers op twee criteria: innovatie en implementatie. ABI Research plaatste Vuforia op de eerste plaats in de innovatiecategorie vanwege de uitgebreide klanten- en partnervoetafdruk van PTC, de vooruitgang in transformatieve technologie en functionaliteit en de robuuste digitale threadmogelijkheden van het bedrijf. In de implementatiecategorie benadrukte het ABI Research-rapport de kracht van Vuforia in apparaatondersteuning, evenals ‘’opties voor low-level ontwikkelingstools tot meer kant-en-klare oplossingen.

PTC
Jack McAvoy