Mercatus geselecteerd als finalist voor REFI US Award voor Portfolio Management

Onderscheiding voor de Stand-Out Performers in vastgoedbeleggingen

SAN MATEO, Californië--()--Mercatus, het data- en technologieplatform voor particuliere marktbeleggers, heeft vandaag aangekondigd dat het op de shortlist is geplaatst voor de 2019 REFI US Award voor Portfolio Management. De REFI US Awards belonen onroerend goed private equity-fondsen en dienstverleners voor de uitstekende prestaties en de algemene kwaliteit.

“We begrijpen de unieke uitdagingen van het investeren in onroerend goed en in het benutten van zeer uiteenlopende gegevens voor kritieke risico- en prestatie-inzichten”, zegt Haresh Patel, CEO van Mercatus. “We hebben doelbewust een moderne datagestuurde architectuur gebouwd die begint op site- en activaniveau en vervolgens wordt die uitgebreid naar fonds- / portefeuilleniveau. Wij geloven dat dit de enige manier is om elke investering echt te begrijpen en te meten. Het is zeer de moeite waard om erkend te worden door REFI US en voor de innovatie die we in deze sector hebben gebracht.”

Melanie Flanigan
415-971-1886