NTT Electronics draagt bij aan Goldstone – Open Source Network OS voor uitgesplitste coherente transponders voor het Telecom Infra-project

Samenwerken met industriële partners om een inzetbare software voor optische modules te realiseren, en om een snelle integratie van elementen in niet-opgesplitste optische systemen mogelijk te maken.

YOKOHAMA, Japan--()--NTT Electronics, een toonaangevende leverancier van geavanceerde componenten voor optische communicatiesystemen, waaronder coherente optica en digitale signaalprocessors (DSP’s), draagt de Goldstone Network Operating Software (NOS) bij voor uitgesplitste coherente transponders aan de NOS Software Project van Telecom Infra Project gehost door de projectgroep Open Optical and Packet Transport. TIP werd gelanceerd in februari 2016 en begon met het doel het innovatietempo in de telecomsector te versnellen.

Media Contacts:
Atul Srivastava, Chief Technical Officer
NTT Electronics America, Inc.
Email : pr@nel-america.com

Media Contacts:
Atul Srivastava, Chief Technical Officer
NTT Electronics America, Inc.
Email : pr@nel-america.com