Partners voor softwaretesten en digitale transformatie erkend bij Tricentis Partner Awards 2019

Tricentis heeft 9 wereldwijde en regionale partners erkend voor hun uitstekende prestaties en versnelling van de digitale transformatie. Winnaars zijn onder meer Accenture, Wipro en SixSentix.

WENEN EN BERGUITZICHT, Californië--()--Tricentis, het nummer 1 platform voor continu testen van de cloud, erkende vandaag de best presterende partners van over de hele wereld tijdens Tricentis Accelerate 2019 in Wenen, Oostenrijk. In het 5e jaar erkennen de Tricentis Partner Awards organisaties voor het versnellen van digitale transformatie binnen de onderneming. Award winnaars werden gekozen uit meer dan 300 verschillende partners wereldwijd op basis van hun samenwerking met Tricentis, klanten en hun pleidooi voor de automatiseringsmethoden van TricentisSoftware.

Simmi Kaur
s.kaur@tricentis.com