Applicaster benoemt Jason Johns als Vice President van Sales, EMEA en APAC

Voormalig Ooyala-manager heeft meer dan 20 jaar ervaring in het transformeren van de omzet in belangrijke markten.

LONDEN--()--Applicaster, het bedrijf dat het levensloopbeheer van direct naar consument mediatoepassingen vereenvoudigt, heeft vandaag de benoeming van Jason Johns tot Vice President van Sales, EMEA en APAC aangekondigd. In zijn rol zal Johns toezicht houden op de commerciële en go-to-marketstrategieën van Applicaster en EMEA en APAC.

“Er is een ongelooflijke hoeveelheid kansen op de markt voor media-apps,” zei Johns. “Vanwege ons vermogen om wrijvingsloze groei voor klanten mogelijk te maken, zijn we zeer goed gepositioneerd om van deze mogelijkheid te profiteren. Afgezien van de marktkansen, voelde ik me aangetrokken tot Applicaster vanwege de klantgerichte cultuur van het bedrijf plus het vermogen en de wens om engagement op het gebied van value lead te stimuleren. Weinig bedrijven kopen technologie zonder een duidelijk begrip van de business case en volledige transparantie van de eigendomskosten rond hun technologie-investeringen – Applicaster begrijpt dit en biedt flexibele commerciële modellen die schaalbaar zijn en gemakkelijk kunnen worden opgewaardeerd en uitgebreid naarmate de bedrijfsvereisten evolueren.Applicaster Appoints Jason Johns as Vice President of Sales, EMEA and APAC.

Will Vogel, 347-844-1974
will@kitehillpr.com