Traxens presenteert oplossingen voor de havenindustrie bij Smart Ports Barcelona

Smart Ports vindt plaats van 19-21 november

MARSEILLE, Frankrijk--()--Traxens, een bedrijf dat hoogwaardige gegevens en diensten levert voor de supply chain-industrie, kondigt vandaag aan dat het zijn slimme oplossingen voor het volgen van activa zal presenteren op het Smart Ports Barcelona-evenement, Smart Ports, Piers of the Future, 19 tot 21 november. De op maat gemaakte Industrial Internet of Things (IIoT) -oplossingen zijn specifiek ontworpen om aan de behoeften van de havenindustrie te voldoen door bijna direct inzicht te bieden in de end-to-end wereldwijde supply chain.

Géraldine Saunière
Director of Communications