ZMC-partners met CommentSold

Strategische investeringen ondersteunen de groei van CommentSold in productaanbod en technologie

HUNTSVILLE, Ala.--()--CommentSold, Inc. (“CommentSold” of het “Bedrijf”)kondigde vandaag aan dat filialen van private equity-onderneming ZMC in het bedrijf hebben geïnvesteerd. De voorwaarden van de transactie zijn niet bekendgemaakt.

CommentSold werd in 2017 opgericht door CEO Brandon Kruse en is een toonaangevende leverancier van multi-channel social commerce-technologie en managed services aan online winkelketens. Het bedrijf biedt een verscheidenheid aan services voor het inschakelen van handel, waaronder orderopname, betaling, uitvoering, live verkoophulpmiddelen en analyses. Die worden geleverd via een eigen SaaS-platform, waardoor klanten kunnen verkopen op sociale platforms en mobiele apps. De heer Kruse zal doorgaan als Chief Executive Officer van de onderneming.

ZMC:
Sheila Dharmarajan