Wipro Implementeert SAP S/4HANA® voor Sydney Water

Implementatie om de volgende ontwikkeling van zelfservice aan klanten mogelijk te maken

EAST BRUNSWICK, New Jersey & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocessen, heeft vandaag de succesvolle implementatie aangekondigd van SAP S / 4HANA®-software voor Sydney Water, een wettelijk overheidsbedrijf dat volledig in handen is van de regering van New South Wales. Wipro heeft ook geïntegreerde modules van specifieke branche oplossingen voor de nutsbedrijven (IS-U), Customer Relationship Management (CRM) en Flexible Real Estate Management (RE-FX) voor de klant wereldwijd.

Door SAP S / 4HANA te gebruiken, kan Sydney Water state-of-the-art functies inzetten in zijn facturering en klantenservice, waardoor vereenvoudigde factureringsprocessen en de volgende transformatie van klantenservices mogelijk worden.

Media Contact:
Shraboni Banerjee