NTT Group kiest voor BearingPoint // Beyond om zijn digitale transformatie te versnellen en zijn bedrijfsinnovatie te ondersteunen

NTT COMWARE CORPORATION zal BearingPoint // Beyond’s Infonova Digital Business Platform gebruiken om bedrijfsondersteunende systemen binnen de dochterondernemingen van NTT te vereenvoudigen en te moderniseren. Zodat deze bedrijven snel nieuwe geavanceerde oplossingen en nieuwe bedrijfsmodellen kunnen lanceren

AMSTERDAM--()--BearingPoint today heeft aangekondigd dat NTT Group, de grootste aanbieder van vaste en mobiele telecommunicatiediensten in Japan, een van de vijf grootste telecomaanbieders ter wereld en een van de vijf grootste Japanse bedrijven op basis van marktwaarde, heeft gekozen voor BearingPoint // Beyond’s Infonova Digital Business Platform. Dit om te moderniseren, vereenvoudigen en eenwording zijn bedrijfsondersteunende systemen om zijn klanten beter te bedienen, operationele efficiëntie te verhogen en nieuwe inkomsten te genereren.

Press contact BearingPoint//Beyond
Michal Harris