MobileIron integreert met de LifeGuard voor Android-oplossing van Zebra Technologies, waardoor mobiele productiviteit wordt gewaarborgd voor eerstelijnswerkers

Nieuwe end-to-end oplossing biedt robuuste beveiliging en beheer van Zebra Android-gebaseerde mobiele apparaten die worden gebruikt door eerstelijnswerkers

MOUNTAIN VIEW, Californië--()--MobileIron (NASDAQ: MOBL), het bedrijf dat het eerste mobiele, zero-trust platform voor de onderneming heeft geïntroduceerd, heeft vandaag aangekondigd dat het is geïntegreerd met LifeGuard ™ van Zebra Technologies over de Air (OTA) voor Android ™ -beveiligingsoplossing, biedt robuuste beveiliging en beheer, terwijl front-line werknemers veilige mobiele productiviteit mogelijk maken op hun Zebra enterprise-class apparaten. LifeGuard voor Android, het eerste beveiligingslevenscyclusaanbod voor mobiele computers van ondernemingsklasse, verlengt de levensduur van Zebra’s op Android gebaseerde apparaten met uitgebreide beveiligingsondersteuning, voorspelbare periodieke beveiligingsupdates en ondersteuning van oudere besturingssystemen (OS), dat bedrijven helpt om de totale eigendomskosten aanzienlijk te verlagen.

Media contact:
Jenny Pfleiderer