Takeda benadrukt uitgebreide portfolio van producten over oncologie en hematologie tijdens 61e American Society of Hematology (ASH) jaarvergadering

Het bestuur presenteert 20 abstracts in oncologie en negen in hematologie tijdens de conferentie, met de unieke expertise van Takeda in bloedkanker en bloedingsstoornissen –

CAMBRIDGE, Mass. & OSAKA, Japan--()--Takeda Pharmaceutical Company Limited (TSE: 4502 / NYSE: TAK) heeft vandaag aangekondigd dat het in totaal 29 abstracts zal presenteren aan de 61e American Society of Hematology (ASH). Deze abstracts zijn door bedrijven gesponsord. In de Jaarvergadering op 7-10 december 2019 in Orlando, FL, zal de nadruk worden gelegd op de inzet van het bedrijf om de behandeling van hematologische kankers en bloedingsstoornissen te bevorderen.

Japanese Media
Kazumi Kobayashi