myPOS verwelkomt de nieuwe Chief Strategy Officer Jean Beaubois

LONDEN--()--Europese betalingsdienstaanbieder myPOS kondigt met genoegen de benoeming aan van de nieuwe Chief Strategy Officer, Jean Beaubois, met ingang van 11 november 2019.

Jean Beaubois komt van SafeCharge, een internationaal bedrijf op het gebied van betalingstechnologie, waar hij de afgelopen twee jaar de leiding had over Investor Relations en M&A. Jean heeft uitgebreide ervaring en kennis op het gebied van betalingstechnologie, financiële analyse en strategie – sterke punten die zijn opgedaan bij SafeCharge en toonaangevende investeringsbanken zoals Morgan Stanley en Goldman Sachs.

"Jean’s benoeming zal bijdragen aan de financiële kracht en strategie van myPOS ’’ – zegt Christo Georgiev, oprichter en CEO van myPOS. “MyPOS groeit exponentieel, elke maand wenden een recordaantal kleine bedrijven zich tot myPOS om hun bedrijf te runnen met onze alles-in-één betalingsoplossing en Jean zal onze expansiestrategie helpen ondersteunen door te zoeken naar investeringen en partnerschappen".

Irina Stefanova
PR manager