De bedrijven van Estée Lauder brengen fiscaal 2019 uit rapport Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen aandacht voor burgerschap en duurzaamheidsdoelen

NEW YORK--()--Estée Lauder Companies Inc. (NYSE: EL) heeft zijn Fiscal 2019 Corporate Responsibility Report (CR Report) uitgebracht.

Het rapport, “Geïnspireerd door schoonheid, gedreven door onze waarden”, onderstreept de vooruitgang en het verplichting van het bedrijf om de inspanningen op de belangrijkste aandachtsgebieden voor burgerschap en duurzaamheid te versterken en belicht belangrijke mijlpalen die het leiderschap van de sector tonen op het gebied van inclusie en diversiteit (I&D). “Terwijl we onze belofte nakomen om ‘s werelds meest geliefde producten en ervaringen te creëren, zijn we van mening dat de integratie van burgerschap en duurzaamheid in onze onderneming de waarde weerspiegelt die we hechten aan duurzame groei op lange termijn,” zei Fabrizio Freda, President en Chief Executive Officer van The Estée Lauder Companies Inc. “Dit jaar hebben we belangrijke stappen gezet om deze al lang bestaande principes meer formeel te integreren in onze strategie en in onze hele onderneming.”

Media: Bari Seiden-Young
bseiden@estee.com