Targos en Ultivue Partner integreren zeer gestandaardiseerde UltiMapper ™ -weefsel multiplex fenotypische testen ter ondersteuning van klinische onderzoeksdiensten

KASSEL, Duitsland & CAMBRIDGE, Mass.--()--Targos Molecular Pathology GmbH, een marktleider in klinische biomarkerservices, kondigde vandaag een technologiepartnerschap aan met Ultivue, de innovatieleider in multiplexweefsel biomarker-testen, om de biofarmaceutische industrie nieuwe mogelijkheden te bieden ter verbetering van de karakterisering van monsters van kankerpatiënten die zijn geselecteerd voor klinische onderzoeksprogramma’s. UltiMapper multiplex immuno-histochemie-assays maken de precieze identificatie mogelijk van cellulaire fenotypes die kunnen worden geassocieerd met de effectiviteit van geneesmiddelen en verder kunnen worden gebruikt om een begeleidende diagnostische analyse te ontwikkelen.

Targos
Thomas Henkel